2014-11-19

Lämmityslaitteet

Viikonlopun aikana hieman kokeilin putsailla etulokasuojaa sisäpuolelta. Hiekkapuhalluksella kyllä lähtee maalit ja massat. "Röpelölaikka" toimii myös, mutta kuluu ja tukkeutuu nopeasti massan puhdistuksessa. Kompressorin kanssa oli hieman ongelmia, paineenrajoitussysteemi ei pysäyttänyt konetta oikein. Joutui pysäyttelemään ja käynnistelmään käsin, jotta varoventtiili ei alkaisi viheltämään huikealla äänellään. Otin eilen sitten koko systeemin irti ja koetan jostain löytää uuden osan. Hiekan kanssa myös tuntui olevan puhallusongelmia. Ilmeisesti kosteahkoa hiekkaa jää puhallusletkuun ja tukkii hiekan kulun. Täytynee pitää jatkossa hiekat lämpimässä tilassa?
Eilen irrottelin myös lämmityslaitteiden kanavat. Vanhat vaihtokuntoiset vesiletkut rautasahalla poikki ja lämmityslaitteiden vaijerit irti kanavista. Kanavat olivat yhdellä pultilla kiinni etupäästä ja takaa kahdella. Takapultit sai auki etujalkatilan puolelta. Muuten sitten vain kanavapuhaltimen sähköjohdot irti, niin homma tuli valmiiksi.

Lisäksi sitten sain vuhdoin tyhjennettyä polttoainetankin, ei tullut enää montaa litraa valutettua ulos. Joten saa myöhemmin irrotella tankin pois paikoiltaan. Puhdistettavaa projektissa nyt riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti